Nio saker om dig själv.

1. Jag har otroligt svårt för att spränga muren omkring mig och våga satsa på någon jag tycker om.
2. Jag älskar frukt och grönsaker, fast inte grön och orange paprika.
3. Jag är beroende av att planera saker låångt i förväg.
4. Älskar att resa.
5. Önskar att min sista måltid innan jag dör är tacogratäng, det är så sjukt gott!
6. Behöver alltid närhet, tycker inte om att vara själv även när jag vill vara ensam.
7. Skulle inte överleva om det inte fanns någon musik.
8. Är beroende av Facebook, Tetris och The sims social.
9. Hatar när människor är falska, speciellt när dom säger en sak och sen gör en annan.

Kommentarer
Postat av: Louwia

söt blogg! :) planer för dagen??

2011-10-05 @ 12:04:38
URL: http://louwia.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 15:53:56
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Ampoo

JA, punkt ett stämmer, satsa för faaaan!

och det där beroendet, JAG HÅLLER MED! hahaha du är för söt :) puss!

2011-10-05 @ 23:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0