Losing love is like dying. The only difference is.. death ends.

Har inte gjort mycket intressant idag så.. Kör en sån här istället.

DAGENS VILL HA: en ny frisyr/hårfärg
DAGENS KLÄDSEL: Relax mode = Hemmakläder. Plus att jag redan skrivit det såååå
DAGENS SMINK: Inget
DAGENS FRISYR: Hästsvans och utsläppt med mössa på, sen hästsvans igen..
DAGENS HÄNDELSE: Hanna kom förbi. Fick mina chips.
DAGENS LÅT: Red – Let It Burn som vanligt.
DAGENS PLANER: Finns inget kvar av dagen. Hade planerat att fara och klippa mig/ färga håret, men det sker imorgon istället.
DAGENS SAKNAD: Jaaadu. Det vet jag inte riktigt.
DAGENS DUMMASTE: Att det inte fanns nå mer avsnitt av gossip girl säsong 5 ute på internet....
DAGENS SJUKA: Förkyld.
DAGENS DROG: Sourcram and Italian Cheese chips. MÖÖÖÖÖÖÖÖMMMMMS
DAGENS ROLIGASTE: Räknar det till idag, eftersom det händer efter klockan 00 inatt - Konversation med en rolig människa.
DAGENS FAVORIT: Chips, cola och sverigekaka!
DAGENS KÖP: Meeeeen chips och cola!
DAGENS GODIS: Alltså chips och cola?
DAGENS HUMÖR: Har varit trött hela dagen, men annars helt ok. Varit glad för det mesta.
DAGENS ORD: Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0