Lördag & söndag

Gårdagen: Vaknade vid 13, fixade mig och stack med Hanna till Ida där vi pratade och fikade. Efter det drog jag och Hanna vidare till Tobbe, fikade och kollade på film lite halvt. Sen for jag och Hanna hem till mig, innan vi drog ut på byn.
Satt på frippes och gjorde ingenting förutom att prata typ. Sen for vi och gled bil och snackade, jag, Hanna och Buska. Och vad som sades i bilen, stannar i bilen. HHAHAHAH

Kom hem och mådde typ dåligt så jag ville bara gå och lägga mig för att dö... Drömde nå mysko drömmar och vaknade pigg vid 3. Så satt vid datorn till halv fem och somnade sen om igen.

Idag: Ska städa i mitt rum lite grann och sen vet jag inte vad jag mer ska hitta på.. Kan inte träna basket iaf eftersom jag har blivit mer förkyld, får se om jag orkar fara och kolla på träningen. Måste i alla fall vara och köpa mer halstabletter!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0