Har tråkigt.

Det är ju tur att man hittar såna här grejer hos Hanna!

Vad är den äckligaste mat du vet?

Blodpudding, typ de västa som finns....

Nämn fem grejer du är nöjd med som du gjort i ditt liv:

- Vann Copenhagen Wrestling Cup år 2007, så stolt över det.
- Slutat röka.
- Valde språkinriktningen på samhällsprogrammet.
- Alla sprutor jag tagit, trots att det har varit en kamp för mig varje jävla gång.
- Att jag dumpade dem där dåliga killarna tillslut.

Vad ångrar du i livet (om något)?

Att jag fortsatt umgås med sådana personer som clearly havn't been good to me.

Vad kommer du ha för klädsel i höst och vinter?

Typ det som jag alltid haft, fast mycket stickat också. Mysiga plagg.

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?

Oj. Jag vet inte, min skinnpaj?

Har du någon oanad talang?

Jag ger väldigt bra råd. Synd att inte alla lyssnar på dem.

Vad gjorde du i helgen?

Fredag: Skola, lagade middag, bakade, var arg och sur.
Lördag: Pluggade, kollade oändligt med film/tv, bastade och tog det lugnt.

Vad är dina fem viktigaste 2dos den här veckan?

Plugga engelska, plugga svenska, plugga filosofi, jobba med projektarbetet och städa rummet.

Vad har du på dig just nu?

Svarta leggings, bh, trollor, tjocksockar och en svart tröja.

Senaste låt du lyssnade på?

Breakeven med The Script.

Bästa skönhetsknep?

Tvätta alltid bort sminket och drick mycket vatten.

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?

Ingen aning, inte för mycket reagge eller hiphop i alla fall. Avslappnat, kanske?

Och fulast?

Det jag nämde ovanför.

Vem saknar du?

Vet väl inte om det är någon jag direkt saknar. Typ Erika och Jessica!

Om du fick en enda önskan uppfylld vad skulle du önska?

Jag vet inte.

Bästa boken nånsin?

Hmm, den var svår... Kanske Ego Girl. Blev imponerad av den faktiskt. Annars så tycker jag om Twilightserien, nööörd.

Vilka tidningar läser du?

Klickar mig in på Aftonbladet, Expressen, Kuriren och NSD nästan dagligen. Annars brukar jag läsa typ VeckoRevyn och sån skit.

Vad önskar du att du var bättre på?

Olika språk och sjunga.

Är du religiös?

Kan jag nog inte säga..

Vad är din största rädsla?

Att förlora dem jag älskar.

Vad är det elakaste någon sagt till dig?

Att jag inte behandlar folk bra, är dryg och bortskämd med mera.

Om du får barn vad ska du döpa dom till?

Vill inte ha barn. Så vet inte vad jag skulle döpa dom till om jag fick några...

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?

Det var en jävligt bra fråga. Någon snygg och bra i alla fall.

De tre finaste sms du fått i år?

Ingenting jag har hållt koll på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0