Fina torsdag.

Bra dag i skolan idag.
Fick prata lite med Erika på Skype också, sjukt hur man saknar henne! Ska i alla fall fara och hälsa på i Umeå någongång efter Thailand.
Pratade med rektorn också angående SDF-konferensen och om vi har möjlighet att få lite bidrag för att kunna skicka 1 eller 2 stycken dit.
Efter det cyklade jag till byn för att hämta ut andra Twinrixsprutan som jag ska ta imorgon, köpte även det ni ser på bilden nedanför plus att jag var och hämtade ut pengar som jag ska spara till Thailand!



ACOs Blemish Treating Daily Purifying Toner
ACOs TWO-IN-ONE Blemish Treating Moisturiser
Munskölj från Apoteket (som stödjer Rosa Bandet)



Och en fet påse karra som ska få mig på bättre plugghumör!



Fick även ett varuprov från Sana, deras milda intimtvätt.
Haha ska pröva om den funkar och se om det är värt att köpa sen.

(Sjukt dåliga bilder, men batteriet på kameran är slut och jag hittar inte laddaren...)

Nu ska jag gå och göra en sallad med rökt fisk till lunch och sen sätta igång med pluggandet!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0