Du är för stolt, eller hur? Jag är för feg för att dra mig ur. Vi tittar bort åt varsitt håll och tänker samma sak.. Det känns ännu sämre nu.

Just nu är jag så avslappnad, även fast jag vet att nästan varedna muskel i min kropp är spänd - för det är dom alltid. Det är så skönt efter man har simmat. Idag blev det en timme med Rebecka och som vanligt så bastade vi en stund efteråt.
Har gjort klart "inbjudningskorten" i svenskan, så tänkte börja med att göra ett protokoll nu och sen skriva lite på engelskarapporten tror jag. Ska försöka göra de så gott de går samtidigt som jag kollar på Criminal Minds - oh yeah, säsongspremiär idag! Kanske kollar något avsnitt av Dexter senare också.

PUSS



Jag och papi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0