Dagens

Har städat lite i rummet nu. Imorgon ska jag byta sängkläder och plocka undan småskräpet, så är allt fixat. Förhoppningsvis så ringer pappa så att dom kan komma och fixa kanalerna till tvn i veckan.
Gjorde tacos till middag, grymt gott! Sen har jag bara tagit det lugnt och duschat. Ska hänga upp lite tvätt och sen slå igång någon film och titta innan jag somnar.

PUSS

DAGENS VILL HA: pengar i överflöd och kärlek
DAGENS KLÄDSEL: undies, strumpor, mössa, leggins, linne och tröja
DAGENS SMINK: inget
DAGENS FRISYR: utsläppt och mössa på
DAGENS HÄNDELSE: städat rummet
DAGENS LÅT: Melissa Horn – Jag saknar dig mindre och mindre
DAGENS PLANER: hade planer; städa rummet och köpa halstabletter
DAGENS SAKNAD: människor
DAGENS DUMMASTE: ingenting
DAGENS SJUKA: täppt i näsan, slemmig i halsen, hes, ont i öronen och huvudvärk samt illamående
DAGENS DROG: halstabletter
DAGENS ROLIGASTE: att vakna kl 3 och tro att kl är 11 och sen vara vaken till ca 4.30 innan man somnar om igen, svinkul
DAGENS FAVORIT: mina tvättade undies, haha älskar dom!
DAGENS KÖP: halstabletter
DAGENS GODIS: halstabletter?
DAGENS HUMÖR: less, ledsen
DAGENS ORD: va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0