Dagens

Hittade den här på Ampoos blogg!

Dagens frisyr: Sovfrillan kvar och utsläppt, men strax uppsatt i knut!
Dagens smink: Ingenting
Dagens klädsel: Leggins, rosa tröja å linne
Dagens planer: Träningen, skriva på engelskarapporten
Dagens vill ha: Jag vet inte riktigt, vill bara ha tillbaka all förlorad sömn.. Haha
Dagens saknad: Mja, ingenting.
Dagens drog: Haha, tror inte nånting.. Möjligtvis vatten eller sömn.
Dagens tråkigaste: Helt okej dag ändå, har som inte hänt något tråkigt.
Dagens finaste: Haha hundarna?
Dagens kram: Haha, pappa?
Dagens kyss: Haha
Dagens humör: Glad och trött.
Dagens mående: Hungrig som fan, men annars bra.
Dagens borde: Träna, plugga å sova tidigt.
Dagens parfym: Escada nånting
Dagens bästa: Mjaa, jag vet inte riktigt. Har inte hänt alltför mycket idag.
Dagens sämsta: Hmm, tröttheten.
Dagens sysselsättning: Sovit, vaknat, somnat om, vaknat osv.. Sen datorn typ.
Dagens köp: Hmm, har inte köpt något idag.
Dagens längtan: Längtar som inte till något, kanske träningen?
Dagens fundering: Ingen stor fundering här.
Dagens middag: Inte ätit middag än.
Dagens skratt: Haha en fin person.
Dagens tanke: Har nog inte tänkt så långt, hahaha!
Dagens irritationsobjekt: Min lillasyster.......
Dagens smycke: Inte haft på mig nå smycke idag.
Dagens önskan: Att jag inte ska vara trött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0