Ångest.

Klockan är redan över 20 och jag har inte gjort så mycket vettigt idag. Har skrivit en text och sen planerat när jag ska plugga, haha.. Får seriöst en sån ångest över att jag har så mycket att göra, och ångest är de sista jag behöver just nu.

Funderar på att börja hitta fakta till redovisningen om min roman i engelskan. NKn känns inte så lockande.. Och det finns inte så himla mycket annat jag kan göra i läxväg.
Nej, ska fan dö istället! Orkar inte göra någonting.




Jag var fast på botten men kämpade upp,
Tills jag nådde ytan och hämtade luft.
Och jag ville ge dig allt, ändå ville du ha mer,
Även om jag gjorde rätt, ja då hittade du fel.
Även om jag borde ha sett det så tittade du ner,
O du log, du var lugn, du var glad, du var lättsam.
Jag var dum, du var smart, jag var fängslad,
Men min mun ville ha dina läppar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjälper dig med nkn imon! :)

2011-10-31 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0