You had my heart from start.

Har haft en underbar kväll. Tanja och delar av hennes familj plockade upp mig hemifrån. Snurrade runt på byn, förbi Ica en sväng och sen till Kaffila.
Jag och Tanja satt där i flera timmar och bara pratade, läste VeckoRevyn och spelade lite kort. Underbart skönt och jäkligt roligt. Sen skulle Tatti iväg till Luleå, så hon var tvungen att stänga. Men det gjorde inte så mycket för nu fick vi i alla fall en gratis fika av henne till nästa gång vi besöker Kaffila. =)
Knallade runt på byn och fortsatte med pratet innan hennes bröder kom och plockade upp oss. Gud vilken härlig familj alltså, haha! Så himla sköna typer. :) Snackade i alla fall om allt mellan himmel och jord där i bilen, allt från invandrare till aborter och så vidare.
Sen for jag hem en snabbis för att hämta hundarna innan jag skulle gå och möta ZzzzZoffffann som kom med bussen vid 00. Nu sitter vi här hemma i mitt rum med varsin dator och nördar. Blir väll att sova på ett tag.

Imorgon har dem lovat sol, så då blir det nog promenad och sen till att fara och bada. Härligt värre! Blir nog en go helg det här, haha. ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tanja

<3

2011-07-23 @ 12:15:52
URL: http://tanzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0