Pengar

Sitter här och fundilerar. Har gjort en budget inför Thailandsresan, vilket var ganska välbehövligt då jag inte är bra på att hålla koll på mina pengar. Och med tanke på hur det ser ut just nu så blir det inget LK för mig i år. Känns väldigt deprimerande, men ja, jag får återigen tänka på att det är bättre att spara än att slösa!
Ska även börja med godislöftet från och med nu, så det inte går åt pengar till det varje vecka. Och försöka börja träna mer. Idag var det vilodag, men imorgon ska jag nog bege mig ut på en riktigt lång promenad med hundarna på kvällen! =)
Sen blir det väl att försöka göra lite nytta här hemma också under resten av veckan och helgen. Måste dammsuga, fixa med tvätt, hålla kolla på hundarna, helst skura och städa mitt rum noggrannare eftersom mamma, pappa och Wilma far iväg imorgon någongång på eftermiddagen/kvällen.
Blir att jobba imorgon, torsdag och fredag. Ska försöka sitta där så länge jag kan, men åtminstone till 13.30/14.00. Cash is king! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0