Sometimes, everything is hard.

Gick inte en alltför lång promenad med Rebecka, ville hinna hem och börja kolla på filmen.
Liar liar, nog för att jag har sett den tidigare, men den är fan sjukt störd och rolig. Satt typ och garvade nästan hela tiden.
Efter filmen så slog jag 3 flugor i en smäll genom att följa med Rebecka nästan hela vägen hem, gå ut med hundarna och på tillbakavägen rensa tankarna från en del saker.

Imorgon vet jag inte vad som händer, om jag orkar jobba eller inte - har inte bestämt mig än.. Ska i alla fall förbi frippes innan det hinner stänga och träna lite på låtarna vi spelar just nu. Det är alltid så sjukt roligt att sjunga när det är Yuppie som spelar instrumenten. =)

Till helgen väntar jag finbesök av Zzzzoffan, min gamla vapendragare i högstadiet!! Hoppas bara nu att hon får sin skjuts hit för det hade varit jävligt nice att bara mysa på och så! :))

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0