Tjololololololollllllll

SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ: How I met your mother
SENASTE FILM: Love Happens
SENASTE SMS: Fan :S
VAD VAR DET SENASTE DU SA: "Men kan du inte göra det för miiin skull?"
TILL VEM DÅ: Min syrra.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU: Sömn.
ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: På mitt egna sätt.
HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte.
VAD HAR DU GJORT IDAG: Försovit mig, lämnat krejjer till marknaden, gort smycken, varit på konsert, umgåtts med Bella, umgåtts med Ida, ätit.
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: TV i bakrunden, mamma som vattnar blommor, knapprandet från datorn.
VAR ÄR DU NU: Hemma i min cozy säng.
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: Pengar?
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Sitta på marknaden och sälja krejjer, party som fan, umgås med Hanna!
VILKA ÄR DITT FAVORITPAR SKOR: Mina inte-så-vita-längre-converse eller mina -inte-så-hela-längre-låga svarta converse.
ÄR DU ARG OFTA: Nej det tycker jag inte.
FEST ELLER SLACKING: Både och!
GILLAR DU SPORT: Ja, mest att kolla på. Finns ju inte så många sporter här man kan utöva, som jag intresserar mig av.
VILL DU HA BARN: Nej.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU SER ÄLDRE UT ÄN DU ÄR: Ibland.
SENASTE INKÖP: Haha, alkohol, linne, leggings, strumpbyxor, strumpor, sockar, godis osv.
ÄTER DU FRUKOST: Ja oftast.
DIN STÖRSTA TALANG: Haha ingen aning faaacktiskt.
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN: Nä.
VAD HAR DU PÅ VÄGGARNA: Tavlor.
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN DU UMGICKS MED: Ida =)
NÄR GICK DU OCH LA DIG IGÅR: Vid halv ett.
NÄR KLEV DU UPP IDAG: 13.20 ungefär.
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL: Sova strax.
DITT LÄNGSTA FÖRHÅLLANDE: 3,5 månader.
ÄR DU SVÅRFLÖRTAD: Njaaa, men jag brukar inte inse när folk flörtar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0