tjugonde juli

Kom ganska nyss in igen efter en välbehövd promenad med Bella. Så skönt att bara få gå, lyssna på musik (i ena örat) och prata om saker man inte kan prata med andra om, som ingen annan förstår.
Det är då tur att man har så goa vänner! ♥

Ska gå ut med hundarna en sväng nu och sen ska jag bänka mig framför tvn för att kolla på lite film. Duschen får jag ta senare..Äcklig som jag är! ;)

Imorgon ska jag då banne mig orka upp tidigt och gå på en riktigt lång promenad. Känner att jag behöver det för att rensa tankar som bara gör mig ledsen, arg och besviken på samma gång. Hatar när allting händer på en gång och man vet inte vad som är upp och vad som är ner längre. Behöver komma bort härifrån känner jag..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0