tjugoandra juli

Fixade mig lite innan jag promenerade med hundarna en sväng. Det var jäkligt varmt ute, nästan så att man bara vill dö! Sen gick jag förbi hos Estella och Cornelia, lämnade en skinnjacka åt dem. Som tur var så verkade de som att dem gillade den. =)
Efter det traskade jag till frippes. Tänkte lira med Yuppie och Jussi, men båda verkade vara upptagna hela tiden, så väntade på att dem skulle ha tid för mig.
Vid 15 så var det tydligen Gitarr & Basclinic, satte mig ner och lyssnade på vad två killar vid namn Tommy Töyrä och André Ekström sa om musik. Väldigt nyttiga tips och roligt var det även om jag inte är så värst bra på något instrument! :)
Sen fick jag äntligen öva lite grann med Yuppie!! Dock så blev jag svinnervös när bland annat Tommy & André kom och lyssnade - som jag alltid blir. Suck, måste ju försöka komma över det där!! :p

Nu ska jag äta snart & sen invänta Tanja, så ska vi gå och fika på Kaffila. Får se om jag går förbi Krookskavägen 34 ikväll nånting. Blev bjuden på att komma och äta lite rökt fisk och sånt där. =) Efter det kanske det blir att fara och bada med Rebecka. Sen får vi se om Sofia kommer ikväll! :)
Mycket att göra, med andra ord, haha!

PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0