Sol & Jordgubbar ♥

Alltså gud va varmt det är idag! Min mobil har till och med fått värmeslag typ, den är helt seg..... Måste fan köpa en ny snart!
Har i alla fall gjort en massa smycken, går framåt som fan och jag blir så glad varje gång ett smycke är klart! Älskar dem alla, synd bara att dem ska säljas :( skojja, nog kan jag ju göra egna åt migsjälv också. =)
For i alla fall och träffade Marianne, ska sälja hennes bok också på marknaden. Efter att jag hade fått lite böcker och hon hade berättat om boken och visat så drog jag till frippes. Fixade klart displayen, omg va snyggt alltså... Hehe ni får se på marknaden!! Rebecka kom och hjälpte mig att transportera allting hem. Jag gjorde kycklingsallad till middag och vi åt, mums!

Ska åka och bada på ett tag för det är så jävla varmt, sköönt! Sen spenderas resten av kvällen troligtvis med att göra smycken framför tvn. :)

Det bästa med att komma hem och göra middag var ju ändå att mamma hade köpt en stor låda med jordgubbar, gaah va gott! ♥


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0