Sjunde juli

Efter att jag hade ätit, duschat och gjort lite smycken så skulle jag dra mot frippes för att måla, men så visade det ju sig att frippes inte öppnade förrän klockan 17, då var klockan typ 14. Lite less, men efter ett tag kom Rebecka och vi for till affären för att köpa middagsgrejer.
När vi kom hem till mig så gjorde jag en skinksallad, det eftersom kycklingen var slut på affären och rostbiffen gick ut för 2 dagar sen. Men det var gott ändå med skinksallad!
Sen for vi tillbaka till frippes och väntade på att mötet skulle börja, gick rätt snabbt ändå. Chillade där ganska länge, målade min "display" eller vafan vi nu ska kalla det. Sen blev det tråkigt så strax innan klockan 20 cyklade jag hem för att kolla på Harry Potter programmet om sista filmen. Gjorde smycken och fortsatte att kolla på tv med att se på American Pie 2 och CSI efter det. Blev en hel del smycken och imorgon ska jag fortsätta! :) Måste få tillräckligt mycket inför marknaden ju.

Apropå det, är det någon som har ett parasoll ledigt? Eller något annat tillräckligt stort (men inte för stort) som man kan ha ovanför marknadsståndet? Heheh, hör av er till mig i såna fall.

Funderar på om det är värt att gå och lägga sig än, är inte ett dugg trött men är inte så sugen på att göra nånting heller.. Kan är lika att gå och sova då.

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0