sextonde juli

Har gjort allt jag skulle gjort nu. Gjort klart lite smycken ockå, behöver nog inte så mycket mer. Tror inte det kommer vara alltför mycket folk imorgon på marknaden. Är lite ledsen över att jag inte for ut eller nånting, men det kanske var lika bra eftersom jag mår illa, har gjort det sen karuselljäveln.. ;s
Tröstar migsjälv med lite nätshopping, haha. Vet dock inte riktigt vad jag vill ha, så ska nog fundera tills imorgon. Då kan jag beställa! :)

Förresten ska jag nog börja med godisförbud imorgon. Kommer inte att dricka nå läsk, äta godis eller chips. Vet att det kommer vara jävligt svårt för mig som älskar gotta, men känns som att på sista tiden börjar jag bara må illa när jag äter det, så det kanske är lika bra. Dessutom sparar man ju pengar!

Ska nog börja gå och sova, så jag orkar upp imorgon.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sannie - Life in the USA

kör inte godisförbud, ta bara mindre intag per vecka :) typ, köp endast lösgodis för 20kr i veckan? :)

2011-07-17 @ 18:42:59
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0