PUSS

Blev ju en finfin kväll!
Gick till Ampoo som satt på en trappa mitt i byn, men där var de då jävligt dött.. Efter ett tag hoppade jag och fia in i en bil full av happisdrägg, usch. Jag ville bara därifrån , men fia ville stanna. Tillslut så fick jag komma ut och efter en stund joinade fia mig. Då var vi på konsumparkeringen med lite folk.
När det hade gått en stund så började vi cruisa runt i Antons bil. Det var först jag, Buska, Anton, Fia, Danne & Macke. Men sen hoppade Danne & Macke ut och istället kom Mattias & Jacke dit. Hann även träffa Mimmi, som jag inte träffat på Gud-vet-hur-längesen-det-var. :) Gled runt ganska länge och hann även fara förbi Aavasaksa, haha svinkul! Var där och promenerade på berget, livrädd för hur högt de var och sen gick vi till utkikstornet och kollade lite innan vi gled tillbaka till Ötå.
Mitt i allt så for vi till Kuiva - till Grym's place och hängde där. Åt kakor, popcorn och drack saft/kaffe i deras myggtält. Pratade, skojjade en massa och så vidare.
Kom ganska nyss hem, jag & Zoffan ligger som vanligt med varsin dator i varsin säng och skriver. Ska väl gå och sova snart =)

Det har då ändå varit en jävligt grym dag, har haft superkul med alla människor som varit inblandade. Det är såhär det är att vara lycklig! Och det är såna här stunder jag älskar mitt liv!

Bilder kommer imorgon mest troligt!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0