Planer & Nostalgi.

Ligger här i sängen och myser med Ampoo.
Tidigare så hade vi tänkt hyra en trampbåt och ha det mysit ute på "sjön", men då var de nå strul med trampbåtarna så de gick inte. :( Då gick vi hem till mig och åt mycket gott på altanen medan solen gick ner. Vattenmeloner, jordgubbar, vindruvor, bullar och drack fruktsoda. Men sen kom myggen och ville käka upp oss, så då gick vi in till datorn.
Har suttit och kikat på h&m's hemsida ett bra tag nu, och sen planerat inför våran New York-resa som vi ska åka på nästa höst, fyfan va grymt! Vi har till och med tummat på att vi ska dit! Kommer ju bli grymt ;)
Efter det fick vi lite nostalgi och började sjunga på Nalle har ett stort blått hus, "Var e, var e, var e, var e skuggan? Var e, var e, var e, var e skuggan? Var e, var e, var e, var e skuggan? Var kan skuggan va?" Hahahhaa.
Ska väl strax börja gå ut med hundarna på en liten promenad, kan bli skönt att göra det =) Ska nog ta en extra omväg också, så man får lite motion.

Imorgon kanske man ska och kolla på ett par nya joggingskor, så jag kan börja springa ordentligt. Eftersom mina är så stora så jag får ont i dem, så har det inte gått så bra tidigare. Kanske pappa vill börja med mig då? Han har ju också köpt ett par ;)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0