Parenteser.

Ja, dagen har varit finfin.
Har firat mormor och pappa (som fyller år på söndag) med tårta och annat gott. Känner mig smal....
Efter det ställde jag mig i köket i köket där jag hör hemma (skojja), och började laga tacogratäng. (Ännu smalare!)
När jag hade ätit av min goda tacogratäng så drog jag mot Frippes för att få mina visitkort och "affischer". Så nu ikväll ska jag sitta och klippa till dem, kommer nog bli gööörbra! Vi kollade också på Taken där, riktigt bra film. Till det åt vi chips och dipp (Smalast!).
Ska också gå till soffan och kolla på 40 year old virgin samt göra lite smycken nu innan jag somnar hade jag tänkt. =)

Imorgon åker pappa tillbaka på sina missons med fransmännen i Norge, kommer sakna han! Men förhoppningsvis går det ändå snabbt tills jag ser honom igen då jag har fått veta att jag jobbar imorgon, torsdag och fredag (typ 99% säker på det i alla fall) och sen hela nästa vecka! Längtar till helgen nästa vecka då de är marknad, woop WOOP!

PUSS



(Nostalgin från igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0