Nu har jag tråkigt.

Var tvungen att härma Elin, för jag har också tråkigt!

Visste du ..
att jag vill ha - pengar, november nu helst nyss, kläder och skor
att jag lyssnar mest på - smattrandet från datorn för tillfället
att jag pratar - högt
att jag inte gillar - folk som måste vara dryga bara för att vara det, varför kan man inte vara trevligare? Nog vet jag att folk blir trevligare tillbaka i såna fall.
att jag avskyr när folk snackar - skiit
att kärlek är - påhittat
att jag gillar att - sova, vara lycklig, umgås med vänner
att jag alltid kommer att - göra misstag
att jag är hemligt förälskad i - Robert Pattinson
att sist jag grät var - typ när jag kollade film med Rebecka, tror de kom en liten tår.....
att min mobiltelefon är - konstig
att när jag vaknar på morgonen - så har jag en stor lust till att dö
att innan jag går och lägger mig- funderar jag
att idag har jag - varit flitig
att jag just nu tänker på - dig
att i kväll natt ska jag - sova
att i morgon kommer jag - sova, äta, möte, göra smycken, måla, förhoppningsvis va med nån
att jag hoppas - att du läser detta nu

Har du:
Någon som förstår dig? Ja
Någon som du saknar? Ja
Någon som du hatar? Nej
Vem kramade dig senast? Pappa
Vem pussade dig senast? - Wille
Vem ringde dig senast? Marianne nånting
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Rebecka
Vem var du hemma hos senast? Samma
Har du några kärleksproblem? Nej
Har du pratat med någon idag? Jo
Har du skrattat idag? Ja


Jag:
Är singel? Ja
Svär ofta? Försöker minska på det i yngre personers närvaro
Sjunger i duschen? Ja
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Nej
Skrattar åt dina egna skämt? Ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Vet inte

Har du:
piercingar? Inte för tillfället, bara i öronen
Syskon? Ja
Jobb? Ja
För många vänner? Nej
Rymt hemifrån? Inte på senaste
Färgat håret? Jo
Bra självförtroende? Varierar
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja
Varit kär? Jo
Gjort något olagligt? Ja
Brutit ett ben? Nej
Tappat bort mig i min hemstad? Jo
Sett en fallande stjärna och önskat? Jo
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? Ja
Smugit ut utan lov? Nej
En hemlighet som ingen annan vet? Ja
Sovit en hel dag? Ja
Somnat gråtande? Jo
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? Ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? Ja
Ätit musslor? Nej
Haft ett förhållande i under en månad? Nej
Blivit kallad player? Nej
Färgat ditt hår svart? Nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? Marknaden, pengar, LK, Thailand
Ska du göra i helgen? Smycken, umgås med vänner
Har du för kläder på dig? trosor, b, linne och shorts
Gjorde du igår? Sov, åt, gjorde smycken, tittade tv, var på frippes osv
Ska du göra i sommar? Supa, chilla, äta, sova, bajsa, kissa osvosvosv
Åt du senast? Jordgubbar
Har du för mobil? Nån samsung skit, dags för en ny tele? Eh ja.
Vad köpte du senast? ordgubbar, glass, lotterigrejs, nålar
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? Fått panik, börjat gråta & skrika, sprungit en bit och ringt polisen

Vem/vilka:
Slog du senast? Kommer inte ihåg
Fick du sms från senast? Ricko
Pratade du med? Mamma
Skulle du kunna göra allt för? Min familj och mina vänner
Var du med senast av det motsatta könet? De på frippes
Kan du lita på mest? Mig själv
Vet mest om dig? Jag
Sov du tillsammans med senast? Tobbe

Allmänt:
Har du pussat en groda? När jag var liten
Kan du hjula? Ja
Biter du på naglarna? Nej
Är du EMO? Nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa, fara ut och resa, skänka bort lite till välgörenhet
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Tveksamt
Har du sjungit inför publik? Ja
Följer du mode? Sådär
Är du hungrig? Lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0