Måndag.

Oops, blev ganska mycket saker jag beställde ändå. Med tanke på att jag har grejer också som jag ännu inte fått. Nåja. Jag har ju inte slösat alltför mycket pengar i helg, så detta kunde jag unna mig i alla fall.
I övrigt har den här dagen varit en av de tråkigaste sommarlovsdagarna, har bara suttit inne nästan hela dagen. Inte så fint väder ute, typ alla har varit någonstans och jag har som varit fantasilös. Antar att en sån här dag behövdes, så man kan rensa ut tankarna lite. Nog för att det är en del trassel kvar i min lilla hjärna..
Tänkte dra en bastu nu på kvällen, men blev lat och kollade på tv istället. Kan duscha imorn på morgonen och så får man se om man orkar med bastu eller någonting. Annars så ska jag jobba imorgon.. För tillfället är jag inte alls taggad eftersom jag är så förbannat trött, men det kommer väl så småningom förhoppningsvis.

Här är det jag beställde från Nelly och h&m











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0