Lycka är ett sinnestillstånd.

Kom hem typ nyss! :)
Kvällen blev mer än succé, så otroligt glad just nu. For strax efter 19 med Joel, Jonne och Tobbe för att plocka upp Ida. Vi drog till tullstranden och började fixa upp en eld. Sen kom Buska och Ricko förbi. Jag fick äran att göra grillspetten, blev ju riktigt goda! Bella och Elin kom strax därefter och gjorde oss sällskap. Tog mig ett dopp i alla fall, det var faktiskt förvånansvärt varmt i vattnet ;o
När vi skulle börja bege oss därifrån så stannade jag, Bella, Elin och Ida för att ta lite roliga foton i den så kallade djungeln. Åkte därefter epa i flera timmar, var hos Bella ett tag med ovannämna + Olle och Jensi. Sen for vi ut och gled på byn igen.
Satan va mycket skratt det har varit ikväll, är så himla lycklig just nu!


PUSS ♥


Pojkar gör upp elden


Utsikten finnebron


Jag var inte helt beredd när Ida tog bilden, haha!



Chill



Söta badkrukor!





Fina Ida! :)



Bella visar sitt rätta jag! ;)



Bada!



Just innan jävla Tobbe piska mig med kvisten!!



Fina flickor i djungeln! ;)







Haha




Vi är coola!



Glida lite epa!



Mer eeepa!



Körde lite off-road



Utsikt!



Olle med sin fina filt!



Elin och Pontus chillar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0