Kvällen.

For till Bella, och vi for till YT och handlade lite. Sen gjorde vi en mumsig fruktsallad, men sparade den. Drog vidare till campingen och dit kom Ida också efter ett tag, hann ta ett dopp men vattnet är ju så äckligt. (Rekomenderar tullstranden istället)
Jag och Ida for hem till mig, jag åt och duschade lite snabbt och sen drog vi till Bella istället. Åt fruktsallad, nötte musik och läste VeckoRevyn. Väntade på att Elin, Jenny och Ida skulle komma.
När dem kom så gick vi till Nords gräsplätt och spelade kubb, rätt roligt. Jag, Ida och Bella vann 3 av 5 gånger!! (Vi är bäst). När vi hade spelat 5 gånger så typ myggen och knotten över, då blev det inte lika roligt. Så jag och Ida gick hem & ut med hundarna en sväng. Nu ska vi nog gå och se på film med mami :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0