För hela världen är du någon, men för någon är du hela världen.

Just nu längtar jag bara tills hösten kommer igen. Jag längtar faktiskt tills skolan börjar. Jag vill återgå till ett schema med rutiner, så jag vet vad jag ska göra om dagarna. Jag vill ha trevligt höstmys, med en bra bok, en filt runtom mig och dricka litervis thé. Jag vill ta långa promenader i höstvindarna och känna hur kylan sakta kommer krypandes. Jag vill att nätterna ska bli mörka, så jag kan titta upp mot himlen och se stjärnorna lysa klart. Jag vill ha djupa, långa diskussioner med människor jag tycker om. Jag vill ha en anledning till att stanna inne och titta på bra filmer eller serier. Jag vill känna att allt känns bra igen genom att stå där ute, så som vi gjorde, och titta på stjärnorna. Jag vill hålla min hand i din.


Tanja: Jag älskar dig. Du får mig alltid att må så himla mycket bättre, precis när det känns som tyngst. Tack för det sötnos! ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0