fjortonde juli

Åååh, vilken mysig kväll! Ni vet.. Ibland vill man ha såna där roliga dagar då det händer en massa kul saker och ibland vill man bara ta det lugnt, kanske gå en liten promenad med någon och bara prata, lyssna på musik och ha det mysigt. Ikväll var det alternativ nummer två.
For till Bella en sväng, följde med dom och handlar på Ica och i Yt, sen hoppade jag & Bella av på byn för att fixa till mitt marknadsstånd som hade flugit lite hejvilt(!). Efter det drog hon hem, jag gick till Röda Kvarn för att lyssna på Markus Fagervall/Niva. Ida kom dit och gjorde mig sällskap. En sån underbar spelning, borde finnas fler av dom i Ötå tycker man. Sjukt kul och sjukt mysigt. :)
När spelningen var slut så promenerade vi på byn och pratade lite grann. Gick hem till mig och bara satt, sen gick vi ut med hundarna en sväng. Hon for hem för en liten stund sen och jag har bara suttit och kollat så jag har med mig allt till marknaden. Ser ut som att jag är fit for fight nu, haha!
Ska börja gå och sova på en liten stund så jag orkar upp tills imorgon. Längtar tills Hanna kommer!! =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0