elfte juli

Var hos Bella med henne och chillade rätt så länge, vid halv fyra- tiden så drog jag hem för att äta en snabbis. Estella och Cornelia följde med mig. Vi gick även ut med hundarna, hihi! :)
Sen gick vi tillbaka till Bella. Chillade lite mera där innan vi drog till turovaara för att möta upp Jenny och Elin. Promenerade vidare till campingen och dit kom också Ida, Ida, Olle och Jensi. Satt där och spelade kort, chillade och så vidare innan det blev tråkigt. Då gick vi ut på byn, satt vid frippes ett tag. Men det blev tråkigt, så då bestämde vi oss för att gå hem till mig och fika.
Slängde ihop en jordgubbspaj och den åt vi med glass och drack cola. Efter vi hade fikat så gick vi ut på byn igen och promenerade. Traskade runt typ hela byn, Ida V lämnade oss vid Sparbanken Nord och strax därefter fortsatte vi mot OK, Bella svängde av och drog hem. Sen for Olle och Jensi också för att köra moppe. Rebecka kom när resten av oss typ var vid OK. Jenny, Ida och Elin skulle åka bil någonstans så jag och Rebecka var in på OK en sväng och nu sitter vi här. :)
Ska snart typ göra lite smycken tror jag och sen ska jag nog gå och lägga mig hyfsat tidigt! Upp tidigt imorgon för att jobba! =)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0