Dag 06.

Okej, det här är ju typ den svåraste på hela listan. Jag ska alltså skriva 30 intressanta fakta om mig.

1. Älskar La Bontés kebabtallrik. Hahahaha!
2. Tycker det är jävligt skönt att vara och promenera själv med musik i öronen.
3. Har en "för rak" ryggrad, några kotor har "skjutis ihop" och har diskbråck i korsbenet (som ligger just ovanför svanskotan typ), - de är mina ryggproblem.
4. Älskar att sova och känner mig nästan alltid trött, oavsett hur bra/mycket jag har sovit samma natt.
5. Har haft typ 3 seriösa förhållanden.
6. Älskar mat.
7. Har gått brottning i typ 7/8 år.
8. Älskar att spela fotboll.
9. Älskar att kolla på alla möjliga sporter.
10. Jag älskar verkligen att fara utomlands.
11. En av mina största drömmar är att bo utomlands i minst ett år. Hade inte varit helt fel med typ Spanien, Portugal eller USA.
12. Jag är aktiv i Svenska Skolidrottsförbundet, med i Ungdomsgruppen. Och för er som inte vet vad SSIF är - Shame on you!
13. Jag är typ ett planeringsfreak?! Haha älskar att skriva in saker i min kalender.
14. Är typ djupt beroende av Grey's Anatomy och Gossip Girl.
15. Jag tycker om att sjunga.
16. Tycker om att titta på komediserier, haha alltså de i mitt hjärta!
17. Har dålig humor
18. Är naturligt blond
19. Har haft typ tusen olika bloggar
20. Bara så ni så vet, så har jag typ inge hår under armarna, ALLTSÅ TYP INGE HÅR. TYP 3 HÅRSTRÅN!!/armhåla. Jag är inte färdigutvecklad...............................
21. Jag har en tavla som föreställer mig själv
22. Har lite talsvårigheter, blandar väldigt ofta ihop ord hahaha
23. Älskar varma mackor med ingredienserna - rostbröd, ost, skinka, oregano, tomat och ketchup
24. Jag hatar ärtsoppa & blodpudding.
25. Jag skulle aldrig dricka öl, det är inte gott
26. Är skitbra på att baka. Även om jag inte följder recept så blir de jävligt gott, haha!
27. Leopardmönster och spets i allmänhet ♥♥ (inte tillsammans dock)
28. Min säng är det bästa jag vet typ
29. Jag suger på att laga mat
30. Twilightnörd, hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0