Dag 01

Nu ska jag alltså diskutera mitt förhållande - om jag hade något. Annars så skulle jag diskutera hur singellivet är.
Jag är ju singel, så jag antar att jag måste skriva om de.

Att vara singel har sina fördelar och nackdelar. Ibland är det toppen och ibland suger det verkligen. Det suger tillexempel att vara singel då alla ens andra singelkompisar blir tillsammans med någon. Och det suger verkligen att inte ha någon att mysa med varje natt, skratta åt & tillsammans med, prata om allt med. Det suger.
Det som är bra med att vara singel är ju att man kan göra whatthefuckmanvillnärmanvillommanvill, bara för att. Haha kanske inte ändå! Men man är ju mycket mindre begränsad och man behöver inte anpassa sig till någon. Man kan rapa, prutta & massa såna grejer när man vill utan att behöva skämmas för det. Och ibland kan det ju faktiskt vara skönt att bara vara själv när man vill det.

Vet inte riktigt vad jag mer ska diskutera, haha? Tror nog vi lämnar det såhär, orkar inte skriva en hel roman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0