åttonde juli

Underbara sommarfredag!
Var till tullstranden och badade, askallt men tillslut så vågade jag doppa hela mig och efter ett tag till så kändes det skönt. Dock var det mycket strömt så höll på att fara iväg hela tiden.
"Nu kommer jag drunka och fara med strömmen, så hittar man mig död i Haparanda." Hahahaha
Efter det åkte Joel, jag och Jonne med Joels bil och gled runt byn, till campingen en sväng och köpte god baguette+cola och sen var jag hemma lite innan 21.
Har kollat på CSI, gjort smycken och varit ute med hundarna en sväng. Tänkte börja sova snart.

Imorgon ska jag upp tidigt, vi ska på auktion för att se vad som finns. Blir nog spännande, haha!
Sen göra smycken resten av dagen, och kanske en jordubbspaj om jag orkar.

Avslutningsvis vill jag bara skriva att den här dagen känns som en av de bästa sommarlovsdagarna hittills. Såhär borde varje sommarlovsdag alltid vara!



Bild från sommaren 2009 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0