All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories.

Kan ju säga att jag är lite död just nu, men det var grymt roligt igår!!

Heidi och Erika kom till jobbet och vi kidnappade Tanja, hon fick hämta lite grejer som alkohol osv hemifrån, vi hämtade ut pengar och sånt. Sen drog vi mot Kiruna med Isse som chaffis. Tog ett bra tag eftersom vi fick dra massa krångliga vägar och köra fel för att sen köra rätt. Lyckades ju i alla fall vilseleda henne när hon trodde vi var i Umeå! ;)
Haha sen blev Tanja kissnödig och vägrade kissa ute så när vi kom till Kiruna for vi på Statoil och efter att hon hade varit på toa så frågade hon kassörskan " Ursäkta men är vi i Umeå?" Så jävla kul, hahahaha.
For och åt mat (och efter det blev jag nykter igen hela kvällen fast jag drack mer efteråt, någon som fattar hur de går till?!), vi hann fara förbi Emelie en sväng också innan vi gick in på området. Kallt som fan där utan jacka, men de var i alla fall kul.
Hammerfall var grymt även om mina fötter krossades av alla som hoppade på dem och September såg jag inte mycket av. Blev knuffad längst fram och så stod jag där och blev pressad så vakterna fick lyfta bort mig!! Då hittade jag Henna så vi for till öltältet och drack och sen åkte vi karusell, omg haha så kul de var i virvelvinden.. :D
På vägen hem var det roligt, öste till en massa rockklassiker och pratade. Var ju inte liiite läskigt bara när en bil for över på våran sida och Isse fick pallnita sen körde den typ vingligt tillbaka till rätt sida igen. Störda människor! Kom iaf hem nångång kring 05-05.30, gick och sa till pappa att jag hade kommit hem, sen toa och tvätta bort sminket innan jag somnade gott i sängen..
Har inga bilder själv, men hoppas att Erika och Isse kan dela med sig lite grann!

Ikväll vankas det mer feeeest! Grilla och sånt hos Tanja, Gud va mysigt! :)
Ska börja fixa lite snart inför det, tar typ hundra år att fixa håret.. Hahaha

PUSS

Bild från myset hos Bella i onsdags :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0