5.

6 saker som irriterar mig.

1. Bitching och gnäll över allt (rent allmänt). Finns de något värre än någon som tex heeeeeela tiden winar över sitt liv och hur dåligt det är?! Kom över det för fan, gör något åt saken.
2. Backstabbing - Snacka skit bakom ryggen. Ska du snacka skit och sprida rykten, gör de inte till mig. Jag är inte intresserad.
3. När jag sjunger fel text i en låt som jag redan kan.
4. När jag vet att jag kan göra bättre med något, men inte orkar.
5. Fjäskare. Inte lärarfjäskare (dom skiter jag i). Men folk som fjäskar för sina vänner.
6. Folk som väljer att göra fel/dåliga saker när dom vet vad de rätta hade varit att göra, och när dem hade kunnat göra de rätta från första början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0