4.

Okej, 7 saker jag går igång på.

1. Killar i mjukisbyxor. Helt sjukt jag vet, men jag tycker det är så jävla snyggt, speciellt om dem inte har tröja på sig.
2. Chuck Bass. Behöver jag säga mer? Tycker han är så SJUKT SEXIG. *dööör*
3. Killar som kan sjunga/spela gitarr eller piano. ÅÅh en grym röst kan inte bli fel och speciellt inte om dom själva kan spela till.
4. Killar som tar för sig. Killar som vågar ta för sig och inte skäms för det. Allt från jobb till mat osv.
5. När dom kan klä sig själva. Ja alltså inte bara klä på sig själva, utan liksom kan klä sig snyggt. Det är faktiskt snyggt med killar som följer mode - inte nödvändigtvis slaviskt - men lite grann åtminstone.
6. Ett fint leende. Behöver jag verkligen skriva mer? Okejdå. Ett leende som kan göra att man blir glad när man är ledsen, ett leende som man börjar skratta åt, ett leende som gör att man själv ler. Finns ju inget bättre!
7. När dom vågar skämma ut sig. Måste ju vara de bästa i hela världen?! Jag är en person som verkligen kan bjuda på mig själv. Och jag älskar när en kille kan göra det också, utan att skämmas!!


Mysko saker jag går igång på.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0