310711

Jag kan inte fatta att det redan är sista juli, hur sjukt är inte det?! Igår var det 100 dagar kvar tills vi far till Thailand, ännu sjukare typ.. Längtar så himla mycket!!

Kvällen igår spenderades på frippes, gjorde inte så mycket utan bara pratade ganska mycket, spelade kort och var sär. Hejade på Mu som spelade FIFA mot Isse, haha blev helt insatt i spelet....
Sen promenerade vi omkring runt hela byn, gick förbi och kollade Hannas lägenhet, fick skjuts hem till mig av Henka. Höjdpunkten för Hanna & Rebecka var nog när vi var hemma hos mig, i mitt rum och Rebecka hittade CD!! Fan va glada dom blev!! =)))

Idag ska Hanna fara heeeem till Pello. Ska nog passa på att läsa lite grann under dagen. Ikväll har jag planerat bastu, "hemma-spa" och film. Allt för att förhoppningsvis bli bättre tills imorgon, hoppas att inte halsen gör ont så jag kan jobba då!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0