300711

Var som en rolig och skön dag/kväll igår.
När Hanna kom så chillade vi bara på och väntade på att Henrik skulle komma. Tillslut så kom han & Robin för att fixa en del av att installera vattenkastaren. Han var ju skitduktig, hahaha... Borrade först ett litet hål från utsidan och sen trodde han att det var rätt hål. Men nää, de var ju typ 2 METER FEL. Fyfan va jag skrattade hahahaha
Tanja kom också och skrattade lite grann med oss andra och sen efter ett tag tog vi cruis med Tanja på byn. Jag, Hanna & Tanja for till Kaffila för att fika, spela kort och prata. Gled lite mer på byn innan vi for till mig för att se på film. The King's Speech. Tyckte den var jävligt bra faktiskt! Fast Tanja for iväg ganska tidigt för att vara med Malin.
När filmen slutade så råkade jag & Hanna stanna uppe och typ prata till klockan 4 nästan, mmhm va lyckat ;)

Nu ska jag borsta hundarna lite grann och sen får vi se vad som händer! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0