270711

Riktigt segt att kliva upp idag, men tog mig till jobbet i alla fall. Slutade vid 14.45, vilket var jävligt bra gjort av mig, mihi! Är dock jäkligt trött just nu..
Får se vad man kan tänkas hitta på idag, ska i alla fall börja städa snart, måste hinna förbi Ica för att skicka tillbaka lite saker till h&m som jag inte var nöjd med. Senare ikväll skulle Amanda komma förbi, blir nog najs de =)

Måste dock gå och lägga mig i tid ikväll, så man kanske är lite piggare inför imorgon. Hoffhoff, har en del saker att göra då, som måste bli gjort. Jobba först och försöka aktivera mitt internetbankkort så man kan för över pengar till Thailandsresan. Sen får man ju se vad som händer efter det, är inte helt säker! :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0