240711

Vaknade vid 10 idag, fia skulle duscha och så vidare, så jag somnade om till 11. Käkade frulle och pratade med mamsen, papsen & Wilma vid bordet. Dagens ämne - Matilda åker epa alternativt Merca/Volvo på crusingen. Kul att mina föräldrar tror att jag åker mycket epa fortfarande?!
I alla fall så bytte vi om och klädde på oss. Har skjutsat Sofia till bussen för ett tag sen också. Alla andra for iväg till Mettäjärvi, så nu är jag ensam hemma med hundarna, haha. Skööööööööönt! :)
Ska städa mitt rum lite grann och sen duscha, får se om man får nå besök idag eller vad man annars kan tänkas hitta på, vill göra något roligt i alla fall. :)

Nu kommer det några bilder från helgen!

f

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0