220711

Helt otroligt att jag lyckades vakna idag, med tanke på att jag somnade vid halv fyra/fyra imorse..
Tobbe ringde och väckte mig vid halv nio, tänkte stiga upp redan då. Men så somnade jag om till ungefär tio/halv elva. Är faktiskt pigg just nu!!
Måste verkligen ställa tillbaka dygnet i helg, gå och lägga mig normala tider och stiga upp normala tider. Annars vet jag inte hur det ska gå när jag ska jobba & när skolan börjar igen.. Hehe

Ska strax börja fixa mig också och sen på kanske en timma börja fara mot frippes för att träna på sångerna. =) Blir också att fika med Tanja idag. ♥ Mysigt som fan!
Sen ta det lugnt ikväll, kanske kolla film, basta och lite såna saker. Får se om jag hinner med en promenad också. :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0