170711

Dagen har gått fort tycker jag. Satt där och chillade med Tobbe och Murre först, sen gick dom. Ida kom och efter en stund kom Jonne också. Efter ytterligare ett tag kom Rebecka. Så har haft folk med mig typ hela dagen, haha.
Tycker hela helgen har gått bra och jag kunde inte vara nöjdare! Trodde verkligen inte alls att det skulle gå såhär bra liksom!
Det roligaste var ju ändå en tjej, kanske 13 år som köpte ett par örhängen igår. Efter ca 5 minuter kommer hon tillbaka och säger att hon har tappat bort örhängena och frågar om hon kan få nya. Blev lite smått chockad och sa att det var de enda paret jag hade kvar (vilket det också var), men att det eventuellt skulle finnas imorgon (läs idag). Hann aldrig/glömde bort att göra dem igår. Sen idag ser jag och Ida att hon går förbi, med örhängena i öronen, men tänker inte mer på det. Efter kanske en timma kom hon till mig, i andra kläder och inga örhängen i öronen och frågade om hon kunde få nya. Haha hon måste ju ha försökt att lura mig, så att hennes kompis också skulle få eller något sånt. Hahah sjukt.

Nu har jag packat upp allting här hemma, ska strax föra vinsten från lotteriet till Bella och Tobbes mamma som vann! :) Efter det får jag se vad man kan tänkas hitta på.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0