160711

Gårdagen blev ju inte alls som tänkt. Trodde vi skulle till campingen men Petra "kidnappade" mig till hotellet, det var väl kul även om jag inte riktigt var klädd för party, haha....... Orkar inte dra upp mer om gårdagen för de var bara tråkigt.
Har kommit hem för drygt 2 timmar sen, suttit på marknaden och sålt hela dagen. Har gått skitbra även idag tycker jag! Hann köpa en jättejättefin drömfångare, jag älskar den! Och sen åkte jag helvetets parisehjul med Rebecka. Känns som att jag fortfarande mår illa..
Ida hjälpte mig att bära grejer hem, vilket var jättesnällt! ♥ Sen satt vi här hemma och pratade ett ganska bra tag. Har hunnit dammsuga, tömma diskmaskinen, plocka undan också. Ska kolla om de är nå tvätt som behövs tvättas/hängas upp/vikas och sen gå ut med hundarna.
Trodde jag skulle gå ut ikväll, men så blir det inte. Måste göra smycken till imorgon eftersom mycket har tagit slut under igår och idag. Nåja, kanske lika bra att tjäna pengar än att slösa dem.. Det kommer väl fler gånger man kan ha kul. Även om det är 1 år kvar tills marknaden är igen.

Nu ska jag sluta klaga här och göra mina sysslor. :p

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0