1.

10 saker om mig.

1. Jag är väldigt sprallig av mig, oseriös och flummig. Tar för det mesta livet med en nypa salt. Dock kan jag vara seriös och förstående när det gäller.
2. Jag har problem med ryggen och det har gjort att nerverna där har blivit cp, så mina händer darrar typ hela tiden.
3. Jag har enorm scenskräck. Så fort jag står på en scen med en mikrofon i handen så börjar jag skaka som fan och rösten låter även nervös ibland. Detta gäller för det mesta bara när jag ska sjunga.
4. När jag är ensam så tänker jag för mycket, verkligen för mycket. Slutar nästan alltid med att jag får världens huvudvärk och bara vill gråta.
5. Jag älskar att sova, typ min favoritsysselsättning. Haha!
6. Tror fan mitt livs themesong är Hang with me - Robyn. Stämmer så jävla bra in, i alla fall just nu.
7. Jag inbillar mig väldigt mycket saker.
8. Jag dagdrömmer mycket.
9. Jag älskar min hund Wille mer än min hund Kiba *hemsk människa*
10. Jag älskar att åka buss samtidigt som jag lyssnar på musik, tycker det är så skönt å avslappnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0