080711

När jag vaknar på morgonen känns det som att huvudet blir helt vilt, ställer mig frågor som: Vad är det för dag idag? Vad måste jag göra idag? Vad ska jag hitta på? Ska jag vara med någon? Ska jag stanna hemma? Är det något jag behöver? Och en massa fler... Allt på samma gång. Inte konstigt att jag blir tröttare och vill fortsätta sova.

Men idag drog jag mig upp ur sängen redan vid 10.30, typ stort för att vara mig när jag har lov. Har ätit frukost och duschat. Ska göra lite smycken snart och hoppas på att håret torkar snabbt så jag hinner gå ut med hundarna innan jag ska iväg. Vid 14 ska jag på ett möte och efter det hade jag tänkt vara förbi frippes och hämta min "display". Ska laga den "efterlängtade" kycklingsalladen till middag, mums! Resten av kvällen återstår att se vad som händer. Jag har ingen aning.
Det hade varit skönt att bara stanna hemma och få lite jobb gjort, men också kul att liksom umgås med nån. Fast tror ändå att jag ska satsa på att jobba. Har mycket som jag måste få gjort innan nästa vecka. Och längtar så sjuuukt mycket tills dess! :))

Nu ska jag gå och göra smycken!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Vinnaren av den valfria klockan är nu utsedd och har blivit kontaktad via mail, plus länkad i det gamla tävlingsinlägget! Superkul att du var med :D



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/july/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

2011-07-08 @ 16:51:12
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0