060711

Gjorde min nytta som jag skulle. Dammsuga, vika och hänga upp tvätt. Satt och väntade på att Rebecka skulle höra av sig, så pysslade med lite annat också. Gjorde ett "stativ" (vet inte va man ska kalla det?) som jag ska ha smyckena på under marknaden.
Vid två-tiden drog jag till Frippes där Rebecka var. Fick en bit trä där som jag målade svart och som jag ska fixa till lite snyggt för att ha andra smycken på! Nu behöver jag bara måla baksidan på den och displayerna för örhängena, så har jag allting! :)
När vi hade hängt ett bra tag på Frippes så drog vi förbi konsum en snabbis innan vi drog hem till mig. Jag lagade en fett god hamburgare i all hast, svepte i mig den och efter det cyklade vi till Rebecka som skulle äta.
När hon hade ätit så kollade vi på SATC- serien, gick till Ica där jag köpte glass, hattnålar (heter de så?), lotterigrej och jordgubbar! Sen drog vi och kollade SATC 2 - filmen. Den var rätt värdelös typ, kul att kolla på men jävligt seg...
Kom hem för ett tag sen och nu väntar jag bara på att Criminal Minds ska börja. Ska göra några smycken till de också. Världens bästa jobb jag har va!!!! :D

Morgondagens planer
Sova
Äta
Göra smycken
Möte med sommarjobbet
Måla "stativet" plus displayerna

Resten av dagen är oplanerad, så jag är öppen för förslag om någon är på? Hör av er i såna fall! :>

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0