You can either focus on what's tearing you apart or what's holding you together.

Kom hem någon gång vid 13 från jobbet och efter det har jag bara hjälpt till att städa här hemma eftersom mamma får besök ikväll som eventuellt ska sova över. Känner mig så duktig över allt jag har hjälpt till med så jag måste bara lista upp det här så ni också kan se!
Plockat undan grejer från hallen, Wilmas rum, min toa, tvättstugan, duschen och bastun.
Vikt tvätt.
Dammsugit min toa, tvättstugan, mamma och pappas sovrum, Wilmas rum, duschen/bastun och hallen.
Dammtorkat massa ställen.
Diskat.
Och så är det säkert något jag har glömt, såklart..

Nu tänkte jag ta en liten powernap och sen mysa ett tag framför tvn, innan middag och fottimatch som jag ska vara linjedomare på!
Tror jag kommer sova gott inatt. =)

PUSS

(Rebecka klagade över att jag inte hade nå bilder, så här får ni någon random bild.)


Kommentarer
Postat av: Zahraa | PiinkQueen

Allt bra?

Kram :)

2011-08-16 @ 17:50:11
URL: http://piinkqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0