fjortonde augusti

Dagen har varit lugn och fin hittills. Inget stressande här inte.
Funderar på om vi skulle till affären snart eller inte? Bara så att jag planera efter det. Lite småglömsk har jag varit under helgen också. Ska ju inte jobba länge imorgon eftersom vi ska ha avslutning med kommunjobbet klockan 11, och då behöver jag ju inte ta med mig någon lunch.. Ceasarsalladen får bli på tisdag då, can't wait!
Regnbågslax som Wilma firrade upp på husbilssemestern fick de bli till middag. Antar att det blir rostbiff imorgon då. Väntar på att vi ska kolla på film snart, får se vilken film vi hyr!


för månen har en kraft som förnuftet aldrig haft och aldrig får
och då går det som det går
sen vill jag skriva allt jag sett så nån förstår
fast inga toner kan förklara hur jag mår

hann aldrig publicera inlägget innan vi drog till affären... Nu ska vi börja kolla på film typ! :)

Kommentarer
Postat av: bella

fjortonde juli?? ;)

2011-08-15 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0