tredje augusti

HALLOJ
Hemma igen nu. Blev supernöjd med håret i alla fall, tur att Evvo inte klippte så mycket!! :) Efter det promenerade jag förbi Ica och köpte halstabletter, lunch till imorgon och en Vitamin Well. Nu ska jag njuta resten av kvällen, lär behövas eftersom inte bara halsen är pain just nu utan även ryggen... :(

Justja! Jag har flera gånger fått kommentarer av random peeps som skriver att min blogg är intressant! Tack för det!!!!! Kul att någon tycker det är intressant att läsa om vad jag gör om dagarna i alla fall (även fast ni bara skriver så för att jag ska klicka in på eran blogg), vet ju att de kan bli lite tråkigt eftersom jag gör i princip samma saker varje dag och att det är få gånger som jag skriver något "meningsfullt" inlägg om tex svälten i Afrika eller stora tankar om religion och så vidare..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0