Söndag

Har kommit hem för inte så längesen.

Matchen gick bra och döma, var skitkul att döma idag då tjejerna spelade mer jämt mot LSK, men tyvärr så blev det ändå 2-0 till LSK. :/
Hann fördrica tid hemma efter det. Kollade bara på tv och väntade på att Bella & Marcus skulle komma, så vi kunde gå till Tobbe.
När dom kom så var till Tobbe och hade tacokväll, jag och Bella lagade maten medans Tobbe och Marcus bara satt där! Sen åt vi, kollade på tv och sånt. Så skulle vi hem, fast Bellas mamma glömde släppa av mig, så jag stannade hos dom ett tag och pratade med Estella och Cornelia. Sen när jag kom hem så hade pappa en överraskning åt mig, det var ett par RayBans! Riktigt nice, ska glassa med dom i Thailand. ;)
Ska kolla på film på en liten stund, och sen sova. Jobb imorgon! :)

Bilder kommer nog imorgon också!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0