Sen födelsedag




Hade ju som lite sent födelsedagsfika idag. Var folk lite här och där. Det börjades ju med folk från klassen som kom och fikade och sen middag. Efter middagen kom annat folk. Fick de fina blommorna av Tanja som syns på första bilden och ett "thé-set" som innehöll chaithé, en mugg, lite godis och typ en sockerpinne, sen fick jag också dricka av Erika. Mycket snällt var det och jag gillade presenterna jättemycket! Tack som fan =)
Efter att alla hade fikat hos mig så for jag och mötte Sanne, vi promenerade till frippes för att umgås med Hanna lite grann. Har kommit hem för en liten stund sen och nu sitter jag och dricker thé, det jag fick av Tanja! Kan ju snabbt säga att det var supergott, så jag rekomenderar det. ;)
Ska väl börja gå och lägga mig på en liten stund så jag orkar upp imorgon för att döma fotti!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Tanja

Kul att du gillade det :)

2011-08-27 @ 01:12:42
URL: http://tanzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0