Nattflum.

Jag och Wilma for och hämtade varsin kebabtallrik från La Bonté och åt hemma samtidigt som vi tittade på Harry Potter. Sen for hon tillbaka till stallet och jag kollade på film i min ensamhet. När dom andra kom hem så började jag montera ihop min hylla, inte var ju instruktionerna så farliga ändå, eller är det bara jag som tycker det? Kanske borde börja jobba som IKEA-monterare? "Behöver du hjälp med att skruva ihop din IKEA-möbel?? Jag hjälper dig!"
Har rensat bort allt skit från min stålhylla och satti dit den nya hyllan. Än är inte allt klart, så ska fixa det imorgon efter att jag har dömt alla matcher. Känner mig faktiskt som hemma nu i mitt rum, det är så fint!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0